حمل بار هند

Posted by پشتیبان سایت

اگر تاجر یا بازرگان هستید و یا صاحب یک شرکت معتبرید و می خواهید در زمینه حمل دریایی به هند اطلاعات لازم را کسب کنید در این مطلب با ما همراه شوید. حمل و نقل کالا از یک کشور به کشور دیگر روش های مختلفی دارد. از جمله: هوایی، دریایی و ریلی. هر کدام از این روش ها ویژگی ها، مزایا و معایب خاص خود را دارا می باشد. با توجه به مزیت‌های حمل و نقل دریایی، حمل بار به هند از طریق دریا می‌تواند گزینه مناسبی باشد. با توجه به فاصله بین ایران و هند، حمل بار از طریق خاکی و هوایی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. همچنین، با توجه به حجم بارهایی که ممکن است برای صادرات به هند نیاز باشد، حمل و نقل دریایی قابلیت حمل بار بزرگ را دارد. در نتیجه، حمل و نقل دریایی می‌تواند به عنوان گزینه مناسبی برای حمل بار به هند مطرح شود.

با توجه به موقعیت جغرافیایی هر کشور، نوع بار و زمان مورد نظر می‌توان نسبت به انتخاب هر کدام از این روش ها برای جابجایی کالا اقدام کرد. ما در این مطلب می خواهیم ارسال بار دریایی به هند را بررسی کنیم. همچنین هزینه حمل بار از هند و فاکتورهای موثر بر آن را را نیز مورد ارزیابی قرار دهیم. پس در ادامه با شرکت کشتیرانی دریا زمین اروند همراه باشید.

فاصله دریایی ایران تا هند

اهمیت حمل دریایی به هند

یکی از کشورهای بزرگ آسیایی که در زمینه واردات و صادرات کالا فعالیت گسترده‌ای دارد کشور هند می باشد. ایران نیز با این کشور رابطه دوستانه و نزدیکی دارد. به طوری که سطح مبادلات تجاری بسیار زیادی میان دو کشور برقرار است.

در واقع هند حتی در گذشته های دور هم یکی از شرکای تجاری ایران در عرصه صادرات و واردات بوده است. هر چند امروزه کشورهایی مانند چین، آمریکا، ایتالیا، کره جنوبی، اندونزی و غیره به رقبای جدی ایران در صادرات به هند تبدیل شده اند. در حال حاضر چین بیشترین صادرات به هند را از آن خود کرده است.
جالب است بدانید که صادرات کالا از اکثر کشورها به مقصد هند از روش حمل دریایی به هند انجام می شود. زیرا همانطور که می دانید هند یک شبه قاره است به طوری که سه طرف این کشور به آب و یک طرف آن به خشکی راه دارد. بنابراین ارسال بار دریایی به هند یک روش مرسوم در صادرات به این کشور به شمار می رود.

مزیت حمل دریایی به هند

اگر حجم محموله زیاد باشد و زمان ارسال آن نیز چندان در الویت نباشد حمل دریایی به هند بهترین گزینه در پیش روی شما است. از طرفی برخی کالاها مانند فرآورده های نفتی، سیمان، مواد پتروشیمی و مواد معدنی تنها با روش خدمات حمل دریایی به هند قابل ارسال است.

مهمترین بنادر برای حمل دریایی به هند

کالاهایی که از ایران به مقصد هند صادر می‌شود در بندرعباس بارگیری می گردد. سپس بارهای ارسالی بنا به شرایط مبدا و تحویل گیرنده در یکی از بنادر هند تخلیه می شود. اما مهمترین بنادر هند که حجم ترافیک بالایی دارند و روزانه محموله های زیادی از کشورهای مختلف در آن تخلیه می شوند عبارتند از:

  • بندر موندرا
  • بندر کوچی
  • بندر مومبای
  • بنادر ناواشوا

نزدیک ترین بندر هند به ایران

مهمترین بندر تجاری کشور هند بندر موندرا نام دارد که خیلی از واردات و صادرات کالاها در این بندر تخلیه و بارگیری می شود. یکی از دیگر از مقاصد مهم مخصوصاً برای صادرکنندگان ایرانی که از طریق ارسال بار دریایی به هند در حال مبادلات تجاری هستند بندر ناواشوا هند می باشد.

حمل دریایی به ناواشوا هند باعث شده کانتینرهای 20فوتی، ۴۰ فوتی، یخچالی، اپن تاپ و… از کشور ایران همواره در بندر ناوا شوا در حال تخلیه محموله‌های بازرگانان، شرکت های بازرگانی و تجار ایرانی است. بندر بمبئی نزدیک ترین بندر هند به ایران و به عنوان شاهراه ارتباطی با ایران شناخته می شود.

 

حمل دریایی به هند

شرکت کشتیرانی دریا زمین اروند ارائه دهنده انواع خدمات حمل دریایی کالا به مقاصد تجاری جهان می‌باشد. برای استعلام هزینه حمل بار دریایی به بنادر هند از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

راهنمای ارسال بار دریایی به هند

تا اینجای مطلب شما را با اهمیت حمل دریایی به هند آشنا کردیم. مطمئناً حالا دیگر می دانید حمل دریایی به هند هزینه کمتری نسبت به روش حمل هوایی دارد. هر چند خالی از قوانین و انجام تشریفات پیچیده نیست.

در راهنمای ارسال بار دریایی به هند قبل از هر چیز باید نسبت به نوع بار و وزن محموله خود را اطلاعات لازم را داشته باشید. در این صورت می توانید کانتینر مناسبی را برای ارسال بار دریایی به هند انتخاب کنید. سپس باید ببینید از چه روشی حمل بار شما مناسب تر است؟ به صورت فول بار، خرده بار یا فله ای؟! کدام روش برای شما هزینه کمتری دارد و در عین حال مطمئن تراست؟!

مطمئنا اگر شرکتی که در زمینه حمل دریایی به هند انتخاب می کنید دارای مجوزهای لازم و تجربه کافی در این زمینه باشد به خوبی می تواند شما را راهنمایی کند و وقت و زمان زیادی از شما نگیرد.

بنادر مهم هند

بنادر تجاری هند به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط ترانزیتی جهان، در حمل و نقل بین المللی کالاها معروف هستند. در حال حاضر بنادر هند به دلیل وجود جمعیت بسیار زیاد و تولیدات بسیار گسترده، تبدیل به یک مکان تجاری و صنعتی بسیار پررونقی شده‌اند. از جمله بنادر مهم هند می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • بندر جواهرلال نهرو
  • بندر مومبای
  • بندر کراچی
  • بندر کاندلا
  • بندر نویدا
    بندر ویشاخاپاتنام
  • بندر چنای
  • بندر هالدیا

فاصله دریایی ایران تا هند

شاید سوالی که برای شما مطرح شود این است که ارسال دریایی به هند چقدر طول می کشد؟ فاصله دریایی بین ایران و هند حدود ۲۶۰۰ کیلومتر است.

کشور هند به واسطه اقیانوس هند، خلیج فارس و دریای عمان در بندرعباس به ایران وصل می شود. با توجه به فاصله دریایی ایران تا هند حدود ۲۰ تا ۲۵ روز زمان لازم است تا محموله از طریق ارسال بار دریایی به هند ارسال گردد.

هزینه حمل بار از هند

بعد از اینکه با بنادر معروف برای حمل دریایی به هند و مدت زمان لازم برای تحویل بار در بنادر هند آشنا شدید وقت آن است که عوامل موثر بر هزینه حمل بار از هند به ایران را نیز مورد ارزیابی قرار دهیم. پس اگر به دنبال استعلام قیمت یا هزینه حمل بار از هند هستید همچنان در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

حمل بار به هند

 

شرکت حمل و نقل بین المللی دریا زمین اروند ارائه دهنده انواع سرویس های حمل کانتینری به بنادر هند می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه حمل کانتینر با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

مهمترین عواملی که بر هزینه ارسال دریایی از هند تاثیر گذار است عبارتند از:

  • چگونگی ارسال بار
  • حجم محموله
  • نوع بار
  • هزینه های گمرکی
  • بیمه

مدارک لازم برای حمل دریایی به هند

بار شما چیست؟ با چه روشی می‌خواهید آن را به هند ارسال کنید؟ نوع بار شما از نظر کلاس خطر کدام است؟ همه این موارد باعث می‌شود مدارکی که باید برای حمل دریایی به هند ارائه دهید متفاوت باشد.

بنابراین برای ترخیص کالا از بنادر هند نیاز به مدارک مختلفی وجود دارد. همچنین اگر کالای شما مواد غذایی باشد علاوه بر ارائه مدارک مورد نیاز، باید مجوز های لازم را از وزارت بهداشت و وزارت کشاورزی نیز اخذ نمایید.

به طور کلی چند مدرک مهم برای ارسال بار دریایی به هند مورد نیاز است از جمله:

  • مدارک شناسایی
  • مجوز واردات
  • اصل و کپی کارت بازرگانی
  • فاکتورهای پروفرما
  • ارائه گواهی بهداشت (در صورت نیاز)
  • ارائه گواهی استاندارد (در صورت نیاز)
  • (Packing List) پکینگ لیست
  • بارنامه
  • گواهی مبدا
  • قبض انبار
  • بیمه نامه

در رابطه با این مقاله پیشنهاد می‌شود مطالب زیر را مطالعه فرمایید، تا اطلاعات بیشتری درباره طریقه حمل دریایی به مقاصد تجاری جهان کسب نمایید.

 

شرکت حمل و نقل بین المللی دریا زمین اروند ارائه دهنده انواع خدمات حمل دریایی و حمل کانتینری به سراسر مقاصد تجاری جهان است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه با کارشناسان مجموعه از طریق شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

پایان
شرکت هایی که بر اساس سابقه، تجربه و تخصص خود در زمینه حمل دریایی به هند فعالیت می کنند می توانند به شما کمک کنند تا خدمات حمل و نقل کالای خود را از طریق ارسال بار دریایی به هند با روش مطمئن تری انجام دهید. همچنین شرکت های معتبر حمل و نقل تعرفه و قیمت های مناسبی را به شما پیشنهاد می‌کنند. از طرفی این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مسیر حرکت ارسال بار دریایی به هند را هر لحظه مورد بررسی قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Button09379114645