حمل بار دبی

حمل بار دریایی از امارات و همینطور حمل بار دریایی به امارات توسط شرکت‌های متعددی انجام می شود. خیلی از تجار و صاحبین بار به دنبال این هستند که با خیالی آسوده فرآیند ارسال بار به امارات را با کمک این شرکت ها انجام دهند و نگران موضوعاتی چون آسیب یا صدمه و همچنین تحمیل هزینه‌های سنگین حمل بار دریایی به امارات نباشند. حمل دریایی به دبی مراحل زیادی دارد از جمله: صدور بارنامه دریایی، بسته بندی، ارسال از گمرک ایران به مقصد دبی و غیره.

در این مقاله همراه ما باشید تا با حمل بار دریایی به دبی بیشتر آشنا شویم. ما در این مطلب می خواهیم نحوه حمل بار دریایی از امارات و ارسال بار به دبی با لنج را به صورت دقیق و با توضیحات کامل برای شما شرح دهیم. در ادامه با شرکت کشتیرانی دریا زمین اروند همراه باشید.

 

حمل بار دریایی از امارات

حمل بار دریایی از امارات

حمل بار دریایی از امارات معمولاً از بندرهای دریایی مانند بندرعباس به مقصد دبی انجام می‌شود. بارها ابتدا به کشتی‌های باربری منتقل شده و سپس به مقصد خود انتقال پیدا می‌کنند. این حمل و نقل ممکن است توسط شرکت‌های حمل و نقل دریایی یا کشتی‌های خصوصی انجام شود.

مراحل حمل دریایی به دبی

همان طور که در مقدمه مطلب عنوان شد حمل بار دریایی به دبی و امارات مراحل مختلفی دارد. بسیاری از شرکت ها با تسلط بر تشریفات گمرکی و امور حمل و نقل آبی، ضمانت ارسال بار شما به دبی را در شرایط ایمن و سالم تا رسیدن به مقصد برای مشتریان خود تامین می کنند. ما در ادامه مطلب مهم ترین مراحل حمل دریایی به دبی را برای شما شرح می دهیم.

مرحله اول: مشاوره با صاحب  بار

اولین مرحله در حمل بار دریایی به دبی ارائه راهنمایی و مشاوره های تخصصی در زمینه نحوه ارسال بار می باشد. در این مشاوره شرکت‌های حمل بار دریایی به دبی اطلاعات کاملی درباره نوع محموله، ابعاد، وزن و غیره از مشتری دریافت می‌کنند. همچنین هزینه‌ها و قیمت ارسال بار دریایی به امارات نیز در این مرحله توسط کارشناسان مربوطه برآورد می‌شود.

مرحله دوم: بسته بندی محموله

بعد از مشاوره و انعقاد قرار داد فی مابین شرکت ارسال بار دریایی به امارات و صاحب بار، بسته بندی محموله یکی از مراحل مهم حمل بار دریایی به دبی می باشد. اگر در این مرحله اصول اولیه و چیدمان درست بار انجام نشود ممکن است محموله در حین حمل و نقل آبی به دبی دچار آسیب یا صدمه شود.

به همین دلیل بعد از بررسی های اولیه که از بار انجام می‌شود بسته بندی باید به صورت اصولی و استاندارد با نظارت کامل انجام شود.

به طور کلی نوع بسته بندی و سایز آن با توجه به نوع محموله که معمولاً به صورت کانتینری به دبی ارسال می گردد متفاوت است. هرچند برای حمل و نقل به همه کشورها نوع بسته بندی بسیار مهم است اما در زمینه حمل دریایی به امارات بسته بندی استاندارد محموله به وسیله ابزاری چون پالت های چوبی و جعبه های سالم یکی از نکات بسیار ضروری می باشد.

مرحله سوم: انجام امور گمرکی و اداری

پس از ثبت درخواست حمل دریایی به دبی و بسته بندی، باید امور گمرکی و اداری آن به صورت دقیق و توسط کارشناسان این حوزه انجام شود. مالک قانونی بار مشتری است.

بنابراین او باید برای انجام مراحل اداری و اخذ مجوزهای حمل دریایی به امارات به صورت مستقیم و یا توسط شرکت های مختلف اقدامات لازم را انجام دهد. بعد از انجام امور اداری و گمرکی بارنامه دریایی جهت ارسال بار صادر می گردد.

فاصله بندرعباس تا دبی با لنج

مرحله چهارم: بارگیری محموله

بعد از اینکه کارشناسی های لازم انجام و بار بسته بندی شد حالا وقت آن است که یک کانتینر با ابعاد متناسب معمولاً ۲۰ فوت یا ۴۰ فوت با توجه به حجم و ابعاد بار به مشتری پیشنهاد شود. بعد از بسته بندی، بار باید به صورت دقیق در یک لیست کامل شماره گذاری می شود.

این لیست باید به زبان گمرک کشور امارات و همچنین زبان لاتین نیز ترجمه گردد. خیلی از شرکت های ارسال بار دریایی به امارات تمام امور مربوط به لیست کردن کالا، ترجمه صدور بارنامه و غیره را انجام می دهند.

مرحله پنجم: ارسال بار به گمرک تهران

بعد از بارگیری محموله در کانتینر های مخصوص، عملیات اجرایی حمل بار دریایی به دبی آغاز می‌شود. در این مرحله کانتینر محموله ابتدا به گمرک غرب تهران ارسال می گردد.

قبل از حمل بار دریایی به امارات، در گمرک تهران، بررسی های لازم از کانتینر حمل کالا انجام و در نهایت بار پلمپ می شود. چرا که محموله ها به صورت پلمپ و با تاییدیه بازرسی تشریفات گمرکی به دبی ارسال گردد.

مرحله ششم: ارسال بار به بنادر جنوبی

محموله پس از طی کردن تشریفات گمرکی در تهران، به یکی از بندرهای جنوب کشور منتقل و از آنجا به وسیله کشتی یا سایر وسایل نقلیه حمل و نقل آبی به امارات ارسال می شود.

در بندر های جنوبی کانتینر ها توسط سازمان کشتیرانی ایران یا هر کدام از خطوط کشتیرانی کشور بارگیری می‌شود.

مرحله هفتم: رهگیری محموله

بعد از پایان مراحل حمل دریایی به دبی شما می توانید از طریق کد رهگیری موقعیت بار خود را هر لحظه رصد کنید.

صدور بیمه نامه برای حمل دریایی به امارات

یکی از ملزومات حمل دریایی به دبی صدور بیمه نامه معتبر بین المللی برای محموله های مختلف می باشد. هزینه بیمه بار بر اساس ارزش بار متفاوت است.

بنابراین هرچه بار از لحاظ قیمتی گران تر باشد بیمه آن نیز رقم بالاتری دارد که البته نسبت به کل هزینه حمل بار دریایی به دبی مقدار قابل توجهی نیست. همچنین بیمه نامه جهت انجام تشریفات گمرکی باید به صورت دقیق ترجمه شود.

هزینه ارسال بار به دبی

هزینه حمل دریایی به دبی یکی از سوالاتی است که ذهن تجار، صاحبین بار و یا شرکت های مختلف را به خود مشغول کرده است. آنها می خواهند بدانند هزینه حمل بار دریایی به دبی چقدر است؟

با توجه به نکاتی که عنوان شد نمی توان مبلغ مشخصی برای برای حمل دریایی به امارات اعلام کرد. چرا که عوامل مختلفی از جمله نوع کالا، ارزش کالا، حجم آن، روش ارسال و غیره بر قیمت حمل بار دریایی به امارات تأثیرگذار است.

در واقع هزینه تمام شده حمل بار دریایی به دبی به فرآیندهای آن بستگی دارد. یعنی هر کدام از مراحل از ثبت سفارش تا بسته بندی، انجام تشریفات گمرکی، بارگیری مرسوله، انبارداری و غیره بر قیمت حمل دریایی به دبی تأثیر مستقیمی دارد.

با این حال می‌توانید با شرکت های معتبر حمل بار دریایی به امارات تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره برآورد هزینه دقیقی از ارسال محموله خود به دبی داشته باشید.

در این شرکت‌ها موضوع هزینه‌ها و تعرفه‌ها با توجه به قوانین سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین تعرفه‌های مشخصی که به صورت سالیانه توسط هیئت وزیران اعلام می گردد در نظر گرفته می‌شود.

شرکت کشتیرانی دریا زمین اروند ارائه انواع خدمات حمل و نقل دریایی از جمله حمل کانتینری به دبی می‌باشد، برای دریاقت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

فاصله بندرعباس تا دبی با کشتی

هزینه های پنهان حمل بار دریایی به امارات چیست؟

عامل دیگری که در قیمت ارسال بار از ایران به دبی مورد توجه است مبدا محموله می باشد. مثلاً ارسال بار از تهران به دبی هزینه بیشتری نسبت به ارسال بار از بندرعباس به دبی دارد.

زیرا اگر بخواهید بار خود را از تهران به امارات ارسال کنید هزینه انتقال بار از تهران تا بندر های جنوبی نیز به قیمت انتقال دریایی بار افزوده می‌شود. این هزینه در امارات نیز با توجه به مسافتی که میان بندر تخلیه بار و مبدا وجود دارد پیش بینی می‌شود. به این هزینه‌ها در اصطلاح حمل و نقل دریایی هزینه های پنهان می‌گویند.

ارسال بار به دبی با لنج

ارسال بار به دبی با لنج ممکن است مقرون به صرفه تر باشد، اما باید توجه داشت که زمان ارسال بیشتر و شرایط حمل و نقل ممکن است بسیار محدود باشد. همچنین، بسته به نوع بار و حجم آن، ممکن است نیاز به کشتی بزرگتر باشد. در هر صورت، بهتر است با شرکت های حمل و نقل معتبر تماس بگیرید و اطلاعات دقیقی درباره قیمت ها، زمان ارسال و شرایط حمل و نقل دریافت کنید.

برای انتخاب مناسب شرکت حمل و نقل دریایی بهتر است شرکت هایی را انتخاب کنید که در زمینه حمل بار دریایی به دبی تجربه لازم را داشته باشند و بتوانند به شما این تضمین را بدهند که محموله شما در امن ترین شرایط ممکن به مقصد مورد نظر ارسال خواهد شد.

همچنین خیلی از افراد به دلیل هزینه کمتر حمل آبی به دبی، این روش را نسبت به به ارسال هوایی ترجیح می دهند. بنابر این شرکت هایی که تعرفه های ثابت و مشخصی دارند از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر هستند.

از طرفی شرکت های بزرگ حمل و نقل آبی معمولا محدودیتی برای ارسال بار ندارند. بنابراین دست صاحبین بار و کالا های مختلف باز است که بتوانند محموله های خود را در حجم و وزن های بالا با خیال راحت از طریق دریا به دبی ارسال کنند.

حمل بار از بندرعباس به دبی

برای حمل بار از بندرعباس به دبی، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از روش‌های معمول حمل بار از بندرعباس به دبی، استفاده از خطوط حمل و نقل دریایی است. در این روش، بار شما با استفاده از کشتی‌های حمل و نقل دریایی از بندرعباس به دبی منتقل می‌شود.

فاصله بندرعباس تا دبی با لنج

فاصله بین بندرعباس تا دبی با لنج حدوداً ۲۵۰ کیلومتر است. این فاصله ممکن است بسته به مسیر و نوع کشتی متغیر باشد. به طور مثال فاصله بندر عباس تا دبی با کشتی حدود ۲۱۰ کیلومتر است.

 

هزینه حمل کانتینر از بندرعباس به دبی

هزینه حمل کانتینر از بندرعباس به دبی ممکن است بستگی به اندازه و وزن بار، نوع کانتینر، شرکت حمل و نقل و شرایط بازار داشته باشد. عوامل دیگری مانند مسافت، زمان تحویل و خدمات اضافی نیز می‌توانند تأثیرگذار باشند. برای اطلاعات دقیق‌تر، بهتر است با کارشناسان کشتیرانی دریا زمین اروند تماس بگیرید و قیمت را بررسی کنید.

در رابطه با این مقاله پیشنهاد می‌شود مطالب زیر را مطالعه فرمایید، تا اطلاعات بیشتری درباره طریقه حمل دریایی به مقاصد تجاری جهان کسب نمایید.

 

پایان

ما در این مقاله شما را با نحوه حمل بار دریایی به دبی آشنا کردیم. همچنین نکات مهمی را نیز در مورد قیمت حمل دریایی به دبی و پارامترهای تاثیرگذار بر آن را به شما یادآور شدیم. فراموش نکنید که حمل دریایی به امارات و ارسال بار به دبی با لنج فرایندی زمان‌بر است و عجله به هیچ عنوان در طی این فرآیند جایز نیست. تمام قوانین بین المللی در مراحل حمل بار دریایی از امارات و حمل بار دریایی به امارات باید انجام شود تا بار شما تحت شرایط ایمن و سلامت کامل به مقصد برسد. در پایان امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

Comments

  • سلام روزتون بخیر هزینه حمل کانتینر از بندرعباس به دبی چقدر میشه حدودی

    • سلام و عرض ادب

      بستگی به نوع و حجم بار دارد از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید به طور کامل شما را راهنمایی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Button09379114645