حمل بار اروپا

حمل دریایی به اروپا امروزه نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر رایج است. مسیرهای دریایی برای ارسال بار به اروپا علاوه بر حفظ امنیت محموله ها، قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. به همین دلیل بسیاری از تجار، بازرگانان و افراد حقیقی و حقوقی ارسال بار دریایی به اروپا را نسبت به ارسال بار زمینی یا هوایی ترجیح می‌دهند.

ما در این مقاله قصد داریم مراحل مختلف حمل و نقل دریایی به اروپا را مورد بررسی قرار دهیم.در ادامه با شرکت کشتیرانی دریا زمین اروند همراه باشید تا اطلاعاتی درباره قیمت حمل دریایی به اروپا بدست آورید.

ارسال بار دریایی به اروپا

روش های ارسال بار به اروپا

برای ارسال بار به اروپا، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  1.  ارسال بار با هواپیما: این روش سریعترین و پرهزینه ترین روش ارسال بار به اروپا است. در این روش، بار شما با هواپیما به مقصد اروپا ارسال می شود.
  2.  ارسال بار با کشتی: این روش ارسال بار به اروپا از طریق دریا است. این روش کم هزینه تر ولی زمان برتر است.
  3.  ارسال بار با خودرو: در صورتی که بار شما حجیم نباشد، می توانید آن را با خودرو به اروپا ارسال کنید. در این روش، هزینه باربری کمتر است.
  4.  ارسال بار با قطار: در برخی کشورهای اروپایی، می توانید بار خود را با قطار به مقصد اروپا ارسال کنید. این روش نسبتاً کم هزینه تر و سریعتر از ارسال با کشتی است.

هر یک از روش های ارسال بار به اروپا دارای مزایا و معایب خود هستند و به نیاز و شرایط شما بستگی دارد که کدام روش برای شما مناسب تر است.

اما اگر برای شما امنیت بار اولویت دارد، بهترین راه حل این است که با شرکت های باربری معتبر و با تجربه همکاری کنید و از خدمات بیمه بار آنها استفاده کنید. همچنین، در صورت امکان، پیگیری وضعیت بار خود را تا رسیدن به مقصد نیز پیشنهاد می شود.

چرا حمل دریایی به اروپا ؟!

به طورکلی ارسال بار از ایران به کشورهای اروپایی به سه طریق مختلف انجام می شود.

  •  حمل بار هوایی به اروپا
  • حمل بار زمینی به اروپا
  • حمل بار دریایی به اروپا

هر کدام از این سه روش مزایا و معایب خود را دارند. نمی‌توان روش مشخصی را جهت ارسال بار به اروپا تعیین و تایید کرد. به همین دلیل افراد می بایست با توجه به شرایط خود همچنین بودجه یا هزینه‌ای که می‌خواهند پرداخت کنند و البته زمانی که انتظار دارند بار آن ها به مقصد برسد یکی از راه های زمینی، هوایی و حمل آبی به اروپا را برای انتقال محموله‌های خود در نظر بگیرند.

با این حال ارسال بار دریایی به اروپا دارای مزیت های زیر است:

1. امکان ارسال بارهای سنگین

موضوع ما در این مطلب حمل و نقل دریایی به اروپا می باشد که اتفاقا در دنیای تجارت و واردات و صادرات نیز طرفداران زیادی دارد. خیلی از کشورها از جمله ایران، روزانه حجم زیادی از کالاهای تجاری را از طریق حمل دریایی به اروپا ارسال می‌کنند.

افراد حقیقی و حقوقی که می‌خواهند وسایل و یا اجناس تجاری خود را در حجم های بالا به مقصد کشورهای اروپایی انتقال دهند از روش حمل دریایی به اروپا استفاده می کنند. علاوه بر آن حجم زیادی از صادرات و واردات کالاهای مختلف از طریق مسیر دریایی و بندرهای کشور های اروپایی انجام می شود.
در ایران محموله‌ها به درون کشتی های باری بارگیری می شود و در بندر کشورهای اروپایی تخلیه می گردد.

2. قیمت مناسب حمل دریایی به اروپا

ارسال بار دریایی به مقصد بیشتر کشورهای اروپایی از جمله انگلستان، کشورهای اسکاندیناوی، آلمان، ایرلند، هلند، اسپانیا، بلژیک، فرانسه، ایتالیا، پرتغال و غیره راهی بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

از مهمترین ویژگی های ارسال بار دریایی به اروپا هزینه مناسب آن است. به همین دلیل بسیاری از مهاجران، مسافران و همچنین تجار و بازرگانان ترجیح می‌دهند محموله‌های خود را از طریق دریا و مسیرهای آبی به اروپا انتقال دهند.

مراحل حمل و نقل دریایی به اروپا

بعد از این که شما را با مزایای حمل دریایی به اروپا آشنا کردیم حالا وقت آن است که مراحل مختلف این فرآیند را نیز نام ببریم. مهمترین مراحل ارسال بار دریایی به اروپا عبارتست از:

مشاوره حمل دریایی به اروپا

اگر قصد ارسال بار دریایی به اروپا را دارید در مرحله اول باید با شرکت حمل و نقل مورد نظر تماس گرفته و مشاوره تلفنی داشته باشید. در این مشاوره موارد مختلفی مانند نوع حمل، هزینه ارسال بار به اروپا، چگونگی بسته بندی و غیره مطرح می‌شود.

شرکت حمل و نقل بین المللی دریا زمین اروند ارائه دهنده انواع خدمات حمل دریایی می‌باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

در نتیجه کارشناسان با بازدید بار، هزینه ارسال بار به اروپا را محاسبه می کنند. در نهایت بار برای بسته بندی جهت ارسال به اروپا آماده می شود. به طور معمول در مشاوره کارشناسی با شرکت حمل و نقل موارد زیر مطرح می‌شود و مورد ارزیابی قرار می گیرد:

  •  نحوه ارسال محموله 
  • هزینه ارسال بار 
  • شرایط ارسال بار 
  • پاسخ به سوالات و شبهات صاحبین بار در خصوص چگونگی باربری و حمل دریایی به اروپا

 

ارسال بار به اروپا

تهیه لیست اقلام و کالاها

یکی از مراحل دیگر حمل دریایی به اروپا شماره گذاری و تهیه لیست دقیق از اقلام، کالاها و لوازم صاحبین بار می باشد. این لیست باید به زبان انگلیسی ترجمه شود. در واقع نسخه ترجمه شده به انگلیسی برای ارائه در گمرک کشور اروپایی موردنظر ضروری می باشد.

بسته بندی استاندارد بار برای حمل و نقل دریایی به اروپا

برای ارسال بار دریایی به اروپا حتماً باید محموله به صورت دقیق و استاندارد بسته بندی شود. اگر حین بسته بندی اصول اولیه و استاندارد بسته بندی رعایت نشود و یا در بسته بندی اهمال کاری شود ممکن است در حین ارسال دریایی بار به اروپا محموله دچار خسارت و آسیب دیدگی گردد.

در این حالت متاسفانه مشتری دچار خسارت زیادی می شود. زیرا علاوه بر هزینه باربری به اروپا که پرداخت کرده است به دلیل خسارت وارد شده به بار هم متحمل ضرر و زیان زیادی می گردد.

بنابراین انتخاب یک شرکت حمل و نقل دریایی به اروپا که بتواند همه مراحل بسته بندی کالاهای مختلف تجاری، لوازم منزل و غیره را با دقت و نظارت کامل کارشناسان خود انجام دهد موضوع بسیار مهمی است.

سمپاشی بار و صدور گواهینامه معتبر بین المللی

یکی از مراحل مهم ارسال بار دریایی به اروپا سمپاشی کردن محموله‌ها می باشد. این مرحله مخصوصاً برای کالا های چوبی از چوب های خام گرفته تا مصنوعات چوبی و غیره با حساسیت بیشتری انجام می شود. پس از مرحله سمپاشی گواهینامه معتبر بین المللی توسط شرکت حمل و نقل دریایی به اروپا صادر می گردد.

بارگیری محموله

در صورت حمل دریایی به اروپا، محموله در کانتینر هایی با گنجایش مناسب بارگیری می‌شود و سپس جهت انتقال به بنادر کشورهای اروپایی آماده می شود.

صدور بیمه نامه بین المللی ارسال کالا به اروپا

در حین انجام مراحل مختلف حمل و نقل دریایی به اروپا لازم است که جهت تضمین سلامت کالا های ارسال شده، بیمه نامه‌ای معتبر برای بار و محموله ارسالی به اروپا صادر گردد. این بیمه نامه با توجه به ارزش کالاهای ارسالی تعیین می‌شود.

یعنی هرچه ارزش ریالی بار بیشتر باشد قیمت بیمه آن نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین بیمه نامه باید به صورت دقیق به زبان انگلیسی ترجمه شود.

پیگیری آنلاین محموله

صاحبین بار پس از ارسال دریایی بار به اروپا می‌توانند از طریق کد رهگیری و به صورت آنلاین به صورت لحظه‌ای لوازم و یا بار تجاری خود را پیگیری کنند. در این صورت قادرند به صورت لحظه ای از وضعیت بار خود در هر زمان و مکان آگاهی پیدا کنند.

حمل بار از اروپا

شرکت کشتیرانی دریا زمین اروند ارائه دهنده انواع خدمات حمل و نقل آبی از جمله حمل کانتینری ، کراس استافینگ، ترانشیپمنت، گروپاژ و حمل فله می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره حمل از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه دریا زمین اروند در تماس باشید.

شرکت حمل و نقل بین المللی ایران اروپا

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل دریایی به اروپا باید محموله های شما را صحیح و سالم به مقصد برساند. شرکت های معتبر با بهره گیری از کادر مجرب و حرفه ای خود و همچنین تسلط بر امور حمل و نقل و تشریفات گمرکی بهترین خدمات را به صاحبین بار ارائه می دهند.

به گونه ای که قادر هستند با ارسال سریع و مطمئن محموله های حجیم و در ابعاد مختلف، خیال صاحبین بار را از سلامت کالا راحت کنند.

هزینه ارسال بار به اروپا

برای برآورد قیمت ارسال بار دریایی به اروپا با شرکت حمل و نقل معتبر در ارتباط باشید. کارشناسان شرکت در همان جلسه اول مشاوره، برآورد دقیقی از حمل دریایی به اروپا خواهند داشت و قیمت منصفانه ای را طبق تعرفه های مشخص به شما اعلام می‌کنند.

اما اگر قبل از مشاوره تلفنی می خواهید با مهمترین عوامل تاثیر گذار بر هزینه باربری به اروپا آشنا شوید می توانید لیست زیر را به خاطر بسپارید. مهمترین عواملی که بر هزینه ارسال بار دریایی به اروپا تاثیر گذار است عبارتند از:

  •  حجم بار 
  • فاصله مبدا تا مقصد 
  • چگونگی بارگیری
  • انبارداری
  • صدور بیمه نامه
  • انجام امور تشریفات گمرکی 
  • نوع بسته بندی و غیره

همان طور که عنوان شد برای انتقال بارهای حجیم از مبدا و تحویل در مقصد، بهترین روش ارسال بار دریایی به اروپا می باشد. شرکتی که خدمات حمل بار دریایی به اروپا را ارائه می دهد باید بتواند با تسلط کافی بر انجام امور زیر رضایت صاحبین بار را تا حد ممکن جلب کند:

  • دسترسی از ایران به گمرک های اروپا
  • تضمین امنیت کالا و بار
  • پوشش سراسری
  • امکان جمع‌آوری به موقع بار
  • امکان تحویل محموله در هر زمان و مکان

بهترین قیمت حمل بار از اروپا

برای به دست آوردن بهترین قیمت حمل بار از اروپا، بهتر است با شرکت های حمل و نقل معتبر تماس بگیرید و اطلاعات دقیقی درباره قیمت ها، شرایط حمل و نقل و زمان ارسال دریافت کنید.

همچنین، می توانید با مقایسه قیمت ها و شرایط شرکت های مختلف، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. در نهایت، باید توجه داشت که بهترین قیمت، همیشه بهترین گزینه نیست و باید به شرایط حمل و نقل و کیفیت خدمات نیز توجه کنید.

شرکت کشتیرانی دریا زمین اروند ارائه انواع خدمات حمل و نقل دریایی از جمله حمل کانتینری به بنادر اروپا می‌باشد، برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

در رابطه با این مقاله پیشنهاد می‌شود مطالب زیر را مطالعه فرمایید، تا اطلاعات بیشتری درباره طریقه حمل دریایی به مقاصد تجاری جهان کسب نمایید.

جمع بندی

ما در این مقاله حمل دریایی به اروپا و ملزومات آن را مورد ارزیابی قرار دادیم. با وجود راه های زمینی و هوایی خیلی از افراد و شرکت های مختلف به دلیل امنیت بیشتر و قیمت مناسب، ارسال بار دریایی به اروپا را انتخاب می کنند. همچنین مهمترین عوامل تاثیر گذار بر هزینه حمل و نقل دریایی به اروپا را نیز نام بردیم تا شما نسبت به بودجه خود، برآورد درستی از هزینه باربری به اروپا داشته باشید. در پایان امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

Comments

  • سلام هزینه باربری به اروپا حدودا چجوریاست

  • ممنون از اطلاعات خوبتون

    • سلام و عرض ادب

      ممنون از حسن توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Button09379114645