شرکت حمل و نقل بین المللی دریا زمین اروند ارائه دهنده خدمات حمل بار با کشتی به کانادا به صورت کانتینری و فله می‌باشد. صادرات و ارسال دریایی بارهای تجاری به بنادر تورنتو، ونکوور، هالیفکس و مونترال توسط شرکت حمل و نقل دریا زمین اروند انجام می‌پذیرد.

تحویل محموله از درب، انجام امور بندری، گندزدایی، ارسال دریایی به کانادا از جمله خدمات مجموعه بین المللی دریا زمین اروند می‌باشد.

 

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره حمل و ارسال بار دریایی به کانادا  ( ارسال بار به کانادا ) با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

09379114645

 

 

 

در ادامه با شرکت حمل و نقل دریا زمین اروند همراه باشید.

حمل بار دریایی به کانادا

با توسعه صنعت و مهاجرپذیر بودن کانادا، این کشور به یکی از قطب‌های تجاری جهان تبدیل شده‌ و به عنوان یکی از مقاصد برتر برای تجارت دریایی شناخته شده است.
صادرات و ارسال بار دریایی به کانادا معمولا از طریق حمل دریایی به بنادر تورنتو، ونکوور، هالیفاکس و مونترال انجام ‌می‌شود.

بنادر اصلی کانادا برای زنجیره تامین حیاتی هستند و شاهراه اصلی برای حمل دریایی کانادا می‌باشند، بنادر مونترال، تورنتو، هالیفکس و ونکوور دروازه‌های مهمی برای ورود به بازار کانادا هستند. کانادا از غرب، شرق و شمال با اقیانوسیه همسایه است و با دسترسی به ایالات متحده آمریکا، مقصد برتر برای کشتیرانان در سراسر جهان محسوب می‌شود.

شرکت حمل و نقل بین المللی دریا زمین اروند متخصص در حوزه حمل دریایی، ارائه دهنده خدمات صادرات و ارسال بار از کانادا به ایران به صورت کانتینری و فله می‌باشد.
تحویل بار از درب، انجام امور بندری، گندزدایی، حمل بار دریایی به کانادا ( تورنتو، منترال، ونکوور و هالیفاکس) از جمله خدمات شرکت بین المللی دریا زمین اروند در حوزه حمل دریایی می‌باشد.

شرکت کشتیرانی دریا زمین اروند ارائه دهنده خدمات انواع حمل کانتینری گروپاژ و فول بار به کانادا می‌باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09379114645 تماس حاصل فرمایید و از دانش و تخصص کادر مجرب این مجموعه بهره‌مند شوید.

ارسال بار به کانادا
ارسال بار دریایی به کانادا
ارسال بار به کانادا

حمل دریایی به مونترال

بندر مونترال یک محل برای حمل و نقل دریایی محموله‌های تجاری و سفرهای دریایی می‌باشد که در رودخانه سنت لارنس در مونترال، کبک، کانادا واقع شده است و نزدیک ترین مقصد برای مسیر مستقیم از اروپا و مدیترانه به شمال آمریکا می باشد.

این بندر به عنوان یک بندر کانتینری بین المللی فعالیت می‌کند که در آن خدمات خود را به تورنتو و سایر مناطق کانادای مرکزی، غرب میانه ایالات متحده و شمال شرقی ایالات متحده ارائه می‌دهد.

شرکت دریا زمین اروند آماده همکاری جهت ارسال دریایی محموله‌های فله و کانتینری به بندر مونترال کانادا است.

حمل دریایی به تورنتو

بندر تورنتو، یکی از بزرگترین بنادر داخلی کانادا می‌باشد که در ساحل شمال غربی دریاچه انتاریو واقع شده است. بندر تورنتو که تنها چند دقیقه از مرکز شهر تورنتو فاصله دارد، از سال 1793 به عنوان دروازه تورنتو به دریای سنت لارنس و بنادر دریایی در سراسر جهان عمل کرده است.

بندر تورنتو در درجه اول مقصدی برای بارهای فله می‌باشد ضمن آنکه این بندر دارای شبکۀ یکپارچه‌ای از مسیرهای ارتباطی حمل و نقل می‌باشد.

اتصال به چهارراه مسیر هوایی، ریلی، زمینی و دریایی می‌باشد، که به عنوان یکی از حیاتی‌ترین زیرساخت‌های صنعتی شهر تورنتو عمل می‌کند.

شرکت حمل و نقل بین المللی دریا زمین اروند با بهره‌گیری از شبکه‌های ارتباطی گسترده ارائه دهنده خدمات ارسال دریایی به بندرگاه تورنتو می‌باشد.

حمل دریایی به ونکوور

بندر ونکوور بزرگترین بندر کانادا و چهارمین بندر بزرگ در آمریکای شمالی است که تجارت بین کانادا و بیش از 170 اقتصاد جهان را تسهیل می کند.

بندر ونکوور 28 پایانه دریایی داخلی و اعماق دریا را ارائه می‌کند که به پنج بخش تجاری شامل خودرو، فله، کانتینر و کروز  خدمات ارائه می‌دهند.

خطوط حمل و نقل کانتینری پیشرو جهان در بندر ونکوور فعال هستند و خدمات منظمی را به و از بنادر  آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه ارائه می‌دهند.

مجموعه دریا زمین اروند نیز به صورت تخصصی به ارائه خدمات حمل بار دریایی به کانادا می‌پردازد.

ارسال بار دریایی به کانادا

ارسال بار دریایی به کانادا و حمل فله با کشتی با استفاده از انواع کشتی‌های کانتینری و فله‌بر انجام می‌شود. انتخاب کشتی مورد نظر برای ارسال بار به کانادا به نوع محموله و میزان حجم آن بستگی دارد. با این حال برای جابجایی محموله‌های نه چندان بزرگ حمل کانتینری یکی از رایج‌ترین روش های حمل بار با کشتی به کانادا می‌باشد که از نظر اقتصادی و ایمنی حمل مقرون به صرفه می‌باشد.

در رابطه با این مقاله پیشنهاد می‌شود مطالب زیر را مطالعه فرمایید، تا اطلاعات بیشتری درباره طریقه حمل دریایی به مقاصد تجاری جهان کسب نمایید.

هزینه حمل بار با کشتی به کانادا

هزینه حمل بار با کشتی به کانادا به عوامل زیر بستگی دارد:

  1.  نوع کانتینر و اندازه آن
  2. مسافت بین مبدأ و مقصد حمل بار
  3. وزن و حجم بار
  4. شرایط بازار حمل و نقل در زمان حمل بار
  5. شرایط جوی و دریایی در طول مسیر حمل بار
  6. هزینه‌های مربوط به بیمه، مالیات، ترمینال و غیره.

لازم به ذکر است که هزینه حمل بار با کشتی به کانادا معمولاً با توجه به توافقات قبلی بین شرکت حمل و نقل و مشتری تعیین می‌شود و ممکن است با توجه به شرایط مختلف، متغیر باشد.

 

جهت استعلام قیمت حمل دریایی و هزینه ارسال بار به تورنتو و سایر شهرهای کانادا با شماره 09379114645 تماس حاصل فرمایید.

ارسال بار به کانادا برای شرکت‌ها و فروشندگانی که در بازار جهانی فعالیت دارند، بسیار مهم است. کانادا یکی از کشورهای پرجمعیت و پرمصرف در جهان است و بازار بزرگی برای صادرات و واردات فراهم می‌کند. علاوه بر این، کانادا با داشتن زیرساخت‌های حمل و نقل قوی، به عنوان یکی از محورهای اصلی تجارت جهانی شناخته می‌شود. بهترین روش حمل بار به کانادا، به وابستگی به نوع بار و زمان مورد نظر مشتری متغیر است. اما در کل، ارسال بار دریایی به کانادا ، به عنوان یکی از ارزان‌ترین و امن‌ترین روش‌های حمل و نقل، پیشنهاد می‌شود. هزینه حمل بار با کشتی به کانادا نسبت به سایر روش‌های حمل و نقل بین المللی مقرون به صرفه‌تر است.

Comments

  • سلام من میخواهم وسایل زندگی ام در ونکور کانادا را بفرستم ایران شیراز حجم انها به اندازه یک سویت یکخوابه هست لطفا بفرمایید چند هزینه اش و چه باید بکنم

    • سلام و عرض ادب

      شرایط حمل باید بررسی بشه لطفا از طریق راه های ارتباطی که تو سایت درج شده، با ما در تماس باشید.

  • درود بر شما
    میخاستم ببینم مدت زمانی ارسال بار از بندر ونکوور تا جبلعلی دوبی چه مدت میباشد

    • سلام و عرض ادب

      در شرایط معمول حدود دو ماه زمان میبره.

  • درود بر شما حمل دریایی به کانادا بدون عوض کردن کانتینر دارید؟

    • سلام و عرض ادب
      بله، خدمات حمل کانتینری بدون تخلیه بارگیری کانتینر در کشور ثالث در زمانی که خطوط کشتیرانی اسپیس در اختیار ما قرار دهند انجام می‌شود. در بیشتر اوقات این سرویس قابل ارائه می‌باشد.

  • روز خوش من نتونستم در واتس اپ با شما تماس بگيرم چون روي شما ه اي كه در سايت ذكر كرديد واتس اپ فعال نيست. از كانادا هم نميتونم با شماره شما تماس بگيرم. براي حمل بار به كانادا تورنتو سوال داشتم و عجله هم دارم سپاسگزار ميشم برام ايميل كنيد هزينه ها و اطلاعات رو يا شماره تماس واتس اپ به من بديد

    • سلام و عرض ادب

      ایمیل شما برای کارشناسان مجموعه ارسال شد.

  • سلام حمل بار از ایران به کانادا با کشتی چند روز طول میکشه ؟

    • سلام و عرض ادب

      زمان حمل بار از ایران به کانادا با کشتی وابسته به چند عامل است، از جمله نوع کشتی، مسیر حمل و نوع بار. به طور کلی، حدود 20 تا 40 روز زمان لازم است تا بار شما از ایران به کانادا منتقل شود. البته، ممکن است در شرایط خاص مثل هوای بد و مشکلات در بنادر، زمان حمل و نقل بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Button09379114645